Cliënt informatie

Wij helpen onze cliënt graag en gemakkelijk op weg. Lees op deze pagina alle nodige informatie. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op.

Contact opnemen

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van Krachten Bundelen In De Zorg zijn van toepassing op iedere vorm van zorg- en dienstverlening van Krachten Bundelen In De Zorg. Daarnaast staan in de algemene voorwaarden afspraken over de rechten en plichten als client en de rechten en plichten van de professionele opdrachtgever. De algemene voorwaarden kunt u vinden op de website van Krachten Bundelen In De Zorg.

Bekijk Algemene voorwaarden

Klachten en zorgen

Maakt u zich ergens zorgen om of heeft u een klacht die betrekking heeft op uw situatie? Bijvoorbeeld over het team of de ondersteuning? Vertel het ons zodat anderen weten wat u vindt en daaraan gewerkt kan worden. Het helpt Krachten Bundelen In De Zorg tevens om de dienstverlening te verbeteren dus schroomt u niet! Een zorg of klacht kenbaar maken kan op verschillende manieren. Hieronder leggen wij het uit.

Maakt u zich zorgen?

Het kan zijn dat u geen klacht heeft maar u uw zorgen maakt. Het kan bijvoorbeeld gaan om een signaal dat u met ons wil delen over een bepaalde situatie of begeleiding en/of ondersteuning van een cliënt. Wij vragen u om uw zorg kenbaar te maken aan ons middels dit (zorgsignaal)formulier. Dit formulier is bestemd voor zowel cliënten als hun naasten, vrienden en buren.

Als wij de melding hebben ontvangen, wordt er contact opgenomen met u om de zorg verder te bespreken. En de vervolgstappen in kaart te brengen.

Heeft u een klacht?

Krachten Bundelen In De Zorg streeft ernaar om elke dag de gewenste zorg te geven door de juiste hulp en advies aan te bieden. Het kan weleens voorkomen dat het een keer niet goed gaat. Dat mag natuurlijk aan ons gezegd worden. Samen kijken wij dan naar een oplossing die bij de situatie past. Wij vragen u om middels dit (klachten)formulier uw klacht aan ons kenbaar te maken. Dit formulier is bestemd voor zowel cliënten als hun naasten.

Mocht u een klacht hebben die u niet met Krachten Bundelen In De Zorg kunt/wilt bespreken dan is het mogelijk om met een onafhankelijk klachtencommissie waarbij Krachten Bundelen In De Zorg is aangesloten contact op te nemen voor de verdere afwikkeling van uw klacht. Deze klachtencommissie heet ‘Er is iets misgegaan’. Vanuit deze klachtencommissie wordt u gekoppeld aan een klachtenfunctionaris die samen met u probeert een gepaste oplossing te zoeken voor uw klacht. Er is iets misgegaan is bereikbaar op het telefoonnummer 035-2031585 of per email info@erisietsmisgegaan.nl.

Download Klachtenformulier

KIWA keurmerk

Krachten Bundelen In De Zorg is in het bezit van een KIWA keurmerk. Dit wil zeggen dat Krachten Bundelen In De Zorg voldoet aan de KIWA standaarden om gewaarborgd en verantwoordelijk zorg te leveren aan haar cliënten.

Jeugdstem

Als zorgaanbieder is Krachten Bundelen In De Zorg verplicht binnen de jeugdzorg in contact te staan met Jeugdstem). Eenieder die affiniteit heeft met jeugdhulp kan zelf contact opnemen met Jeugdstem om een onafhankelijke vertrouwenspersoon toegewezen te krijgen. De ondersteuning van Jeugdstem is geheel kosteloos.

Mocht u in contact willen komen met Jeugdstem kunt u dit het best doen op het telefoonnummer 088-5551000.  Het is ook mogelijk om gebruik te maken van de chatfunctie van Jeugdstem die beschikbaar is op de website www,jeugdstem.nl.  Let wel deze chatfunctie is te bereiken van maandag t/m donderdag tussen 16.00 – 20.00 uur en vrijdag tussen 15.00-17.00 uur.

Bekijk Jeugdstem

Ondersteuning krijgen?

Klaar om de ondersteuning te krijgen die u nodig heeft? Meld u vandaag nog aan bij Krachten Bundelen In De Zorg voor gepersonaliseerde, zorgzame hulp.

Aanmelden